“De aandacht en de kennis van Inna hebben ervoor gezorgd dat mijn rugklachten het afgelopen half jaar flink zijn verminderd. Bovendien worden de spieren rond mijn bekken sterker, waardoor ik weer lekker kan gaan wandelen. Ik raad Inna bij iedereen aan die het maar horen wil. Of lezen in dit geval.”

Wat doet Pilates met je?

Door 6 principe van Pilates en de oefeningen op de juiste manier toe te passen ontwikkel je kracht, flexibiliteit en controle. Naast deze drie belangrijke onderdelen geeft Pilates mentale en fysieke voordelen en resultaten:

·         Betere lichaamshouding en conditie
·         Krachtige en flexibele spieren
·         Grotere flexibiliteit van spieren en het lichaam
·         Betere bloedsdoorstroming
·         Diepere en gezonde ademhaling
·         Spierontwikkeling
·         Meer energie
·         Balans in het lichaam
·         Het voorkomen van blessures
·         Sneller verloop van revalidatie en blessureherstel
·         Discipline
·         Beter concentratievermogen
·         Vermindering van stress
·         Meer zelfvertrouwen
·         Ontspanning

“Heerlijk eerlijk, met veel geduld en veel persoonlijke begeleiding en aandacht werkt Inna aan de juiste uitvoering van de Pilates oefeningen. In kleine groepjes les of 1op 1 privé-les. Allebei een aanrader!”